Isnin, 6 Jun 2011

Diriku.

Aku berasal dari keluarga yang sederhana di sebuah kampung yang dikenali sebagai Kampung Sungai Siputeh,Selama ,Perak.Dulu aku bekerja sebagai seorang perawat tetapi sekarang aku mengambil cuti tanpa gaji mengikut suami yang bertugas di Luar Negara.Bagiku apa yang penting adalah berada disisi suami walaupun kadangkala aku merasa diri nie ketinggalan jauh kebelakang dari teman2 seperjuangan.

Bersama Suami dan anak....
Tapi seperti kata suamiku,hidup kita tak selalu akan kita lalui seperti yang kita kehendaki,cuma kita perlu lakukan yang terbaik dan tak semestinya apa yang kita sukai tu akan kita dapat.Jadi aku terpaksa memilih iaitu keluarga atau bidang pekerjaan....akhirnya aku pilih keluarga.Dan aku mula lah menjalani kehidupan sebagai seorang perantau dari satu tempat ke satu tempat.Banyak suka dan duka aku lalu bersama suami .Banyak jugak keindahan alam yang dapat aku nikmati...syukur ke hadrat Ilahi kerana memberi peluang kepadaku.Selain dari itu,aku jugak dapat berkenalan dari berbagai2 golongan manusia tapi yang nyata aku merindui teman2 sekolah serta kawan2 seperjuangan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan